Ibrahiminannesi bence işin özelle devletle alakası yok doktorla var. O kadar ay özele gittim bir sürü para verdim hiçbir şeyini görmedim sadece makinesi iyiydi. Devlete gittim doktor iyi ilgilendi birçok şeyi bildi beni yönlendirdi. bi sorun yoksa çayı muayenesi yapmıyorlar zaten .. haftada bir gel demiştir sana ve bebeğin hareketine dikkat et, bol su iç ve herhangi bir terslik , hareket hissedersen hemen hastaneye gel demiştir