Ceyduygu Ibrahiminannesi evet bende basta onemsemedim simdi elimiz sikismaya basladi o yuzden ufak ufak atayim kenara diyorum bizdaha kucuguz cunku. Rabbim seni güzel insanlarla karsilastirsin canim
Snamp Bende devlet hastanesine gidiyorum ama doktorum çok iyi ilgili her aklıma geleni soruyorum güzelce cvb veriyor ultrasonda bakiyor detayli bilgi veriyor kilosu boyu herseyini söylüyor
Rabia88 Ibrahiminannesi ben tekme nasıl hiç bilmiyorum benim kız genelde hep kıvrılıyor balık gibi diyorum 😍 ben de devlete gidiyorum 37-38 haftadan önce çatı bakmak istemiyorlar çünkü açılmaya erken doğuma neden olurmuş eğer çatı müsait ise son ana kadar bekleyecegini söyledi doktorum bende normal istiyorum umarım çok erken çok geç gelmez prensesimiz şimdi 35 haftaligiz
SonglTa NNeslihaNN hakkınınyememeek lazım benımkını alıyorlar hatta ona bile baştan anlatıyor ama sadece cıhazları gelısmemiş net bilgi yok