Tuba35 Sezeryan candır 💃🏻 Kesip almak varken küçücük yerden koca bebek niye yırtıla yırtıla bağıra bağıra çıksın ki derdim hep 😂 Temiz iş afedersin oran buran ortada değil sürekli bi el değmiyor özel bölgene 😂 ben ilk kızımda 1 gece hastanede normal doğum sıkıntısını yaşadım çok tiksindim, ertesi gün hemen sezaryen yaptrdm şmdide tekrar hamileyim 6 yıl aradan snra hala aynı fikirdeym asla pişman değilm 😂 yinede normal doğum isteyenleri takdir eder saygı duyarım ben başından beri sezaryancydm😂