1 ay önce makat geliş nedeniyle sezaryen oldum. Herkes sezaryeni basit gördüğü için ben de öyle sanıyordum:/ İlk gün biraz ağrı vardı (ben doğuma kırık ayakla gittim, yürürken kendimi çok kastım ondan da olabilir). Ama ikinci gün çok çok daha iyiydim. İğne vurulurken hareket etmemeye çalışın, bende hiç baş ağrısı falan olmadı. Doğumdan 2 saat sonra sütüm de geldi. 5. günün sonunda ağrı sızı kalmadı. Doğumdan bir hafta sonra tartıldığımda hamile kaldığım halimle 3 kilo fark vardı (15 kg aldım) . Göbek çok az kaldı korse takmadığım halde. Dikiş yeri için de Remolent Scr krem sürdüm, neredeyse hiç iz kalmadı.
Normal doğum istiyordum ama şimdi iyiki sezaryen olmuş diyorum. Normalin nasıl geçeceği, bebeğe etkileri çok belirsiz çünkü.