Tuba35norml doğumda sancısı çook zor o sancıyı çekip sezeryan olmak işin en kötüsü bide bu riskleri göze alıyosn yapabilrsn. sezeryanda bu yok mesela bnde sezeryan tercih ettim yani her iki doğm şeklininde zorluğu var kendine göre hangisi ağır basıyosa onu tercih etmelisn iyi bir dr şart sezeryanı güzel temiz yapması lazm bünye meselesi herkesde farklı olabiliyo yani hayırlısını nasip etsn Allah.