Seline benim annemde 6 his denilen birsey var.babaannesi bakıcı olmuş ve annem bir gun ruyada ona bir çarşafli yuzu nurlu bi kadinin2 tane şeker verildiyini ve sen bundan sonra vergilisin oldugunu soylemis.eyer sen bu 2 şekeri yersen nenenin devamçisi olursun.annemin babaannesi taraf hepsi seyid hoca bakıcı gorgulu olmuslar.annem ruyasinda redd etmis yememis.zibil kabına atmis 2 şekeri hayr ben bunu yapamam demis.sabah açilmis babaannesi gitmiş zibil kabindan annemin ruyasinda atdigi 2 şekeri cikarmis anneme demiski bu şekeri kim atmiş buraya annem korkisundan bilmiyorum demis.anneme saldirmis babaannesi yalan soyleme sen atdin diye.neden kabullenmedin diye sinirlenmis anneme.annem yapamam demis.annem 15 yaşlarinda olmuş o zamanlar.3 gun ruyasinda aynı şeyi gormus ayni şeyide ruyada yapmis.hemen yapdiginida ayni şeyi babaannesi cikarmis zibillikden.bi gun işiklar sonmus annemgilin aynasi ağacliga bakirmis.orda bi encir agaci varmis.annem diyorki orda bisey vardi yaniyordu çatir çatir.kiskirdim agladim ora yaniyo diye hemin ağacin alti baska yer yok.hepsi bakdi kizim orda bisey yok dediler bana yok dedim ora yaniyo.babaanneside gormus ayni şeyi.ne annesi ne babasi ne kardesleri gormus.babaannesi orada kötü sozler konusmayin orasi ocakdir demiş ve ora ziyaretgah olmus.annem korkusundan ordan gecemiyormus gecince hali kotu olurmus.aglarmis.babaannesi kizim sen vergiliyi kabul etmesende sende 6 his olucak.calis ondan samereli isdifade et demis.herkese bel baglama demis.annem o gunden buraya kimde ne gormusse 6ci hissi yaniltmamis ama hemin insana soylememis ve bakıcıligida kabul etmemis.kimun basina ne gelirmisse e ben biliyordum zaten diyordu her zaman.bi gun anne nerden biliyorsun dediyimde bu soylediklerimi bana anlatdi.
Ben evlendiyim 1 hafta olasiydi .ruyamda annem bana kizilguller koklatdi bu senin Allah tarafindan bi hediiyyen olucak dedi kizim ruyamda.inanin şu an bunu yazarken bile tüylerim diken diken oluyo.ben hemin ruyada cicekleri ablama uzatiyorum sende kokla diye.annem hayir bu cicek sana aid dedi.sabahisi anneme ruyami dansdim anne boyle bjsey gordum diye.bisey demedi sadece guzel bir ruyadir dedi.meyerseki annem hiss etmiski ben hamileymisim oyle beyan edilmis bana.2 hafta sonra hamile oldugumu oyrendiyimde anneme dedim.biliyordum dedi.nerden dedim hiss ediyordum dedi.hele bi ruyani dediyimde dahada inandim dedi hisslerime.hayrlisiyla gelsin torunum dedi.cinsiyetini gosdermiyordu bebeyim.kiz hiss ediyordum herkes kizdir diye konusuyordu.tek annem hayir erkek olucak dedi bakarsin dedi.bana israr ediyordu😄cok emin konusyirdu.bi sikintim olursa paylasirdim bana onceden haberleri verirdi ki sıkma canini boyle boyle olucak.gercektende oluyordu.tek bana diyil herkese öyle diyo.6ci hisside guzel cikiyo.benim annemde var diye ben inaniyorum şahsen.hayret bisey bu kadin ara sira dalga geciyor bizimle keske kabullenseydim diye😂😂sonra şaka yapiyorum diyo.hakiketen oyle bisey var.bu hiss ozel insanlarda olur.Allah tarafindan verilir hemde.benim kendimdede 6 his var ama annemdeyi kadar guclu diyil.soylemiyirum sadece kimseye.kendi annem kardeslerim babam biliyo tekce.her zamanda kabuslar basimdan ayrilmaz beni cok rahatsiz ediyorlar bi hocaya gitdim bana bakici torunusun dedi o uzdenmis dedi.ama guclu ol dedi onlara ezdirme dedi kendini bende oyle yapiyorum
Size tuhaf gele bilir ama inaninki bu gercekten yasanmis birsey.Rabbime kurban olayim her isnana bunu vermez bunuda almaz