Seline ben ilk 3 ay boyunca eşimden bile tiksinmiştim hic yanina gelmesin öpmesin sarilmasin muhatap olmasin benimle diye dua ederdim. Doktoruma söylemiştim durum böyle boyle diye gülüp bu durumu yaşayan ilk değişlik hormonların en yüksek seviyede olduğu icin böyle düşünüyorsun ilerleyen zamanda geçecek demişti. Oyle de oldu aklima geldikçe gülüyorum kendime😂😂