Kengergly bende 1,5 aydır diyet yapıyorum 4 günde bir olmak üzere günde 9 defa ölçüm yapıyorum benim şimdilik diyetle çözümü oluyor henüz. açlıkta genelde 81-96 arası Toklukta da 94-146 arası oluyor. Dr şimdilik ilaç veya insülin e gerek yok dedi gerçi ben daha 22+2 deyim benim yüklemem 17. Haftada yapıldı. Daha önümde çok zaman var inşallah bu şekilde götürebilirim