Kengergly 35 haftalığım yaklaşık 12 haftadır evde ölçüm Ve takip yapıyorum gestasyonel diyabetim mevcut ilk öğrendiğim de 10 günlük diyetle düşürdük ama öyle aman amannnn çok cok dusukluk degil öğlen akşam tokluklar 120-140 hatta ayei ayrı günlerde 6 ölçüm de 160 çıkmışligi vardı endokrine de göründüm açlık tokluk hba1c değerlerime bakıldı hepsi normal seviye de çıktı glukofaj diye bi ilaç verdi doktor ama kullanmıyorum öyle sürekli 160-170 çıksa amenna ama genel şartlar da 130 140 dan yukarı zaten gitmiyor çok kafaya takmamak lazım sinir stres sıkıntı en çok şekeri çıkaran seyler Eger o gün canim sıkkın ise sekerim tövbe düşmüyor ama gün geliyor öğlen tokluğum 95 çıkıyor. Moral motive her zaman çok önemli. Ayrıca yemekten hemen sonra ki ilk 20 dk evde hareket etmek ve bol yoğurt tüketmek şekeri çok güzel düzenliyor pankreasın çalışmasına yardımcı oluyor. Denemenizi tavsiye ederim 1-2 kez 140 veya daha yüksek çıkıyorsa buna üzülmeyin doktorlar da çok ciddiye almıyor ama sürekli olarak gün bazın da en a bir öğünde 140 ve üzeri olcum mevcut ise doktorunuz belki 1-2 doz insülin uygun görebilir. Hamileliğimi zehir etmeye çalışan bir durumdu fakat izin vermedim. Son 25 günüm Allah’ın izniyle ben ve evladım sağlıklı bir şekilde o doğumhanedenn cikicaz ben inanıyorum. Siz de olumlu düşünün olumlu olsun. Bir an önce sağlık sıhhatle kucağınıza almanız dileği ile 🙏🙏🙏💝💝