Şuraya yorum yazan insanlarda biraz vicdan olması gerekmez mi sen de hamilesin bir anneye elinde hiçbir veri yokken belki de dış gebeliktir diye moral bozmak neden?Lekelenmenin olmaması çok iyi bir şey canım 37.haftamdayım hiç lekelenmem olmadı.Ayrıca hamile olduğumu adetim 2 gün geçtiğinde hemen öğrendim ilk hafta keseyi görmedim,kalp atışını karından değil vajinal ultrasonla duydum herkesin bhcgsi aynı anda yükselmiyor,geç döllenme olabiliyor olumsuz yorumlara bakma