Kızlar çok soruyorum ama çok iyi geliyosunuz hemde annem olmadığı için ve ilk gebeliğim korkuyorum tedirgin oluyorum benim hiç lekelenmem olmuyo 5+4teyim iki gün öncede kesem görülmedi ztn acabalarım var benim gibi anne adayları var mi sizce bide folik asitiniz kırmızı renklimi hem kan yapiyo hemde folik asit yaziyo bazıları sarı renkli oluyor dedi ama şimdiden çok teşekkür ederim öpüyorum hepinizi