Esma_korpinar cnm dış gebelik olsaydı doktorun söylerdi kafanı saçma şeylerle doldurma ben 7+2 haftalık kesemi ilk 5+3 te gördüm o da alttan muayene etiler benimki tüp bebek Kafana takarsan paranoyak olursun Rabbim başka dert vermesin sağ sağlim kucağınıza almaya nasip etsin inşAllah