KeremKayra bende anlamıyorum işte her kafadan ses çıkıyo dün psikolojim darma duman oldu resmen sanki sezeryana girmiyorum da hata ediyorum gibi hissettirdiler yaa rabbim en iyisini bilir herşeyim normale uygun bebeğim 3700 lerde sadece 40+4olduk demekki zamanı gelmedi bebeğimin çıkmak için diyorum ben tedbirimi alıyorum sabah akşam nst ye giriyorum zaten ben sezeryan istemiyorum dedim doktora %20 olasılık diyosunuz %50 olsa gözüm kapalı girerim ben kontrolllerimi yaparım tedbirimide alıyorum hareketlerini sık sık sayarım dedim tabiki sen bikirsin anne olan sensin dedi herkes ondan sonra sustu delircem yaa son dklar oldugu için çok iyi anlaştıgım kişilerin sözlerini bile kaldıramıyorum mantıklı gelmiyo çünkü zaman çok geçmesin diye herkeste bi hadi hadi modu işiniz varsa beklemeyin abi ben kimseye gelinde bekleyin demedim herkes heves etmiş gelmiş sonucta