gdaslik bende artık hayırlısı bu demekten başka bişey diyemedim nasip böyleymiş 40 haftadır içerde hareket etmediği an telaşlanırken şuan bunu göze alamadım artık son dedi doktor farklı hastanelerde farklı doktorlardanda teyit alınca artık beklencek bişey yok bayram şekerimiz kısa yoldan gelmeyi seçti sanırım ☺️Annesine sancı çektirmek istemedi napalım bizde sonra ameliyat agrısı çekeriz