Ebruliiii kuzenime 4.5 kilo ilk gebelik doğuramazsın kakasını yutar diye doktoru korkuttu 39 haftada planlı sezeryanla doğum yaptırdılar bebek ne kadar doğdu dersen 3.200 gram bekle dedik beklemedi. Bizim bir komşu var kulakları çınlasın kadın 6 kilodan aşağı çocuk doıurmadı normal doğurdu hepte. Annenin bebeğin sağlığını riske atacak birşey yoksa bekleyin 😉 eğer doktor sezeryan yanlısıysa direk 4 kilo üstü normal olmuyo suyun bitmiş oluyo ve kakasını yutmuş oluyo 😉