mgbskn Minagece bende Onur Bey'i düşünmüştüm ama genç ve hastanede yeni diye Emel Hanımı tercih ettim. Nasıl memnun musun Onur Bey'den?
Minagece mgbskn çok memnunum. Çok ilgili, ne zaman yazsam cevap veriyor.Bandırmadan geliyorum Onur Bey için🤣
Hira17 Kaysenur61 bende normal düşünüyorum istiyorum inşallah bi aksilik çıkmazsa ama biz daha çok küçüğüz
Balance Merhaba! Hanimlar ben medicanaya gidiyorum volkan beye ama ceylana gecmeyide dusunuyorum muayene ve dogum ucretlerini bilen varmi 😊
Hira17 Balance muayene Sibel hanımın 150 ama diğer 2 doktorun değişikmiş sanırım ama hiç bir şekilde extra fuzuli para harcatmıyor sanırım bu sene sezeryan doğum 3.500 müş ama ben daha sormadım
Ayyysennn Balance muayne ve doğum ücretleri doktorlara göre değişiyormuş. Şuan pınar sibel ve aral hoca var orda. 130 tl den başlıyormuş muayne 170 ve 215 gibi. Doğumda öle doktora göre değişio sanırsam 2800 den 4800 e kadar ..)
Hira17 Deryaaaa111 evet çok şeker naif bir doktor hamile değilkende gidiyordum ben ona çok seviyorum kaç haftalıksın sen canım
eypo Brnaebu ben 21 gün önce doğum yaptım Volkan beyden çok memnun kaldık çok rahat sanki ailenden biri gibi davranması çok hoşumuza gitti bir de çok tecrübeli olduğuna inanıyorum
mgbskn Minagece ikili testi yaptırdım üçlüye gerek duymadı doktor detaylı ya girdim 21+2 de çok şükür normal çıktı herşey.
momof3 Kaysenur61 Yıldırımlı anneler de gelebiliyor mu 🙈😅 Hayat Hastanesi Ayşe Erol’a gidiyorum 23 haftalığız 🙏🏼🌸
Brnaebu Kaysenur61 bende mudanyadayim ama gönlüm nilüferde😊 medicana müzeyyen uyanik a gidiyorum bende az kaldi 20 agustos dogumumuz olacak kismetse
Serman Brnaebu merhaba medicana doğum ucreti ne kadar acaba. Ben bandirmadan kendi doktorumla gelip dogum yapmayı düşünüyorum medicanada. Bir de hastane olarak memnun musunuz tavsiye eder misiniz temizlik hijyen hemsire vs açısından?
Ayashatun Kaysenur61 benimde ilk gebeligim ama ilkin cahilligi diyip gozlerimi karartip normal için cabalicam cok agri oluyormus ama en azindan sonraki gunlerde hizli toparlaniliyormus diye duydum
Kaysenur61 Ayashatun evet ama normal doğum yapıp zor toparlananlarda varmış o yüzden son ana kadar karar veremeyeceğim ben 😒
Balance eypo peki dogum ucrti ne kdr bnm dogumuma daha cok var oyuzden sormadim kendisine hic ve ucretin icinde neler var acaba