Hira17 Kaysenur61 bende Ceylan hastahanesi Sibel hanıma gidiyorum ve gerçekten çok ilgili bir doktor 🙏🏻
Burcubursa Kaysenur61 Çekirge Doruk Sühendan hanıma gidiyorum. Normal düşüyoruz ama kısmet🥰 Zaten doktorda normal dogumcu
Ayyysennn Kaysenur61 215 di sanırsam, ama doktorum 10 gün icinde mutlaka iki kez cagırıor. Hic aksatmadı.
Sirincili Doruk Senem hanıma gidiyorum çok memnunum :) toplaşsak ya şöyle Nilüfer hamileleri olarak :))
Kaysenur61 Sirincili arkadaşımda senem hanımdan çok memnun olduğunu söyledi ama bana uzak kalıyor malesef 😒
Hira17 Kaysenur61 bende normal düşünüyorum istiyorum inşallah bi aksilik çıkmazsa ama biz daha çok küçüğüz
Ayashatun Kaysenur61 benimde ilk gebeligim ama ilkin cahilligi diyip gozlerimi karartip normal için cabalicam cok agri oluyormus ama en azindan sonraki gunlerde hizli toparlaniliyormus diye duydum
mgbskn Minagece bende Onur Bey'i düşünmüştüm ama genç ve hastanede yeni diye Emel Hanımı tercih ettim. Nasıl memnun musun Onur Bey'den?