Deletedmom3 Nisannasell bugun son gun. 14.hafta derken zaten 13 hafta 0 gunluk ve 13 hafta 6 gunluk 14 hafta olarak geciyor.
Nisannasell Tazeanne0134 doktor da senin tercihin çok etkilemek istemem seni dedi 4lü olanı yaptirmandan yanayım dedi sadece bana da canım
Deletedmom2224 Nisannasell şahsen ben yaptırdım ilk bebegimde evet öyle sonuç kötü çıksaydı da aldırmayacaktım ama kendimi varsa öyle bir şey hazırlamak istedim. Lohusa halinle down sendromlu bir bebek sahibi olduğunu öğrenmek daha büyük bir travma olurdu çünkü. Bana kalırsa ikili test ve detaylı ultrason gebelikte en önemli şeyler 😊
Nisannasell Deletedmom2224 çok zor şeyler aslında bunlar rabbim hepimize sağlıkli evlatlar versin geri kalan hic bisey önemli değil bence
Nisannasell Emibra ha öncesi ha sonrası aynı şey bence canım nolursa olsun üzülcem en azından böyle 9 ayimi stresle geçirmem
Serenty Hep diyorum cehalet mutluluktur.cok bilmek hep zarar.eskiden annlerimiz doktor bile görmez dogururmus şimdi çeşit çeşit test 😒 ben de çok kararsızım.netde okuduguma göre yüzde 70 doğruluk payı varmış .çok kararlı ölçümler yapamiyormus.
Nisannasell Serenty herşey eskiden daha güzelmiş bence yenilen içilen beliymiş en azında ama şimdi herşeyde bi hile var
Gulsevm Nisannasell ben uaptirmistim ne olduğunu bilmediğim icin sonuçlarım guzel çıktı cok şükür ama bundan sonra asla herhangi bir test yaptirmam herhangi bir nedeni yok sadece cok stres yaratıyor. Allah'tan ne geliyorsa basim üstüne benim evlâdım diyip geçiyorum öğrendikten sonra hamileligim cok zor bir şekilde geçeceğine hic yaptirmam daha iyi :)
Fyz2014 Ozgehasan ikili test falan yaptırmayı bende düşünmüyorum ama detaylı ultrason daha önemli sanırım organlarda sorun varsa Doğum anında ona göre müdaheleye hazırlıklı olunması açısından