Yorumlara baktım açıklık getireyim arkadaşlar; ikili tarama testi zeka testi değildir. Belli bir risk oranı belirler. Bebeğiniz şu olasılıkla kromozom anomalsi olabilir diye. Asla kesin sonuç vermez . İkili testi kötü çıkanlar neye göre 9 ayını kötü geçiriyor ben anlamıyıorum. İkili teste bakarak bebek sıkıntılı diyen doktoru da anında değiştirin. Risk yüksek çıkarsa cvs, amniyosentez ya da genetik tarama testi yapılır ki bu testlerden sonra genelde %60 bebek sağlıklı olarak sonuç verir. Yani hamileliğinizin 9 ayını olasılkk hesabına bakarak zehir etmeye gerek yoktur. Yıl 2019, zibilyon tane net sonuç veren test var. Ve her anne bebeğinin durumunu anne karnında öğrenmeli ki ona göre donanım sahibi olmalı. Zira anomalisi olan bir bebek dünyaya getirmek hem bedenen hem de psikolojik olarak hazırlık ister. Doğru hastane seçimi ister. Araştırma hastanesinden erkenden randevular alıp heyet raporuyla 6 aylık olunca özel eğitime başlanmak ister. Lohusayken eve gelen misafirlere “aval aval bakmayın o benim bebeğim doğurdum büyüteceğim yargılarınızı bizden uzak tutun!” Gücünü bulacak zaman ister. He bazen öyle anomaliler olur ki annenin sağlığı için gebeliğin sonlandırılması bile gerekebilir. Ne yazıkki gerçeklerden kaçmak sanıldığı kadar toz pembe değildir. He ben çok güçlüyüm bunlara zaten hazırım bana vız gelir tırs gider asla etkilenmem diyorsanız tabi ki testleri yaptırmamanızı anlarım. Sağlıklı günler sağlıklı bebekler herkese💐