Nisannasell ablam yaptırdı.doktor 100/100 down sendromlu dedi kadının geri kalan ayları nası grçti bir allah bir biz biliriz.çok üzüldük.takdir allahdan dedik.bakımına yardım ederiz vs.konuşmalarıda yaptık.Ama aslann parçası sağlıkla güzelliklr geldi bize 😊 o yüzden yaptır veya yaptırma takdir Allahın de gerisi boş bnde hamileyim yaptırcam .ama başka tedavi edilebilir bir sorunu olursa diye.tıp ilerledi çünkü.tedavilik sıkıntısı olurda,o test yüzünden geç kalmış olursam kendimi affetmem.yaptırmanda sıkıntı yok.