Nurhnm vallahi üç düşük yaptım bu dördüncü gebeliğim kesem oluşmadan bu gebeliğimde kanamam vardı 4 haftadan 8-9 haftaya kadar hastane kaldım kısa uzun süreli sürekli vajinal ultrasonla baktılar günde iki kez bile baktıkları oluyordu. Doktorlarımda hep riskli gebelik uzmanıydı. İtiraz ettiğimde bebeğini kaybetmemek için bakmamız gerek ona zarar verecek birşey olsa asla böyle birşeye kalkışmayacaklarını defalarca dile getrdiler. Belki 10 tane riskli gebelik uzmanıyla karşılaştım . Vajinal ultrasona karşı korkutmayın insanları. Kimse keyfi bakmaz diye düşünüyorum