Ecrinbzkrt teşekkür ederim, sanada geçmiş olsun. Bakalım haftaya ne olacak, umarım bebeğimiz vardır. Kürtaj kötü bir deneyimdir mutlaka, insana kendini ne kadar kötü hissettirdiğini bilmek için deneyimlemeye gerek yok😢 Allahtan hayırlısını diliyoruz 🙏🏼