Umutherdaimvar Aysegulun_bebesi_29haziran Daha erken bizde görememiştik 5+3te. Vajinal bakıldıysa bilemem ama karından 6dan sonra görebiliyorlar siz dua edin Allah büyük yüzünüz güler inşalllah🙏🏻
Zambakzuzu Beyzakvrkk benimde 4 dusugum oldu hepside altyan muaneye sonucuyla oldu. Bu 5ci hebeligim hicbir sekilde alttan baktirmadim. Lekem geldi gittim alttan bakacam dedi izin vermedim. Ve çok sukur ki duruyor yavrum 9 haftalik olacaz. Ben bana soruldugunda alttan muaneyi cok iyi bisey olarak gorrmuyorum. Tabi bu insandan insana degisir
Beyzakvrkk Zambakzuzu yani alttan muayneyle ilgili olduğunu asla düşünmüyorum öyle olacak olsa benim bebeğim tutunamazdı kesem bile oluşmamıştı defalarca baktılar. Şuan rabbime binn şükür 30 haftalık olduk 🤲🏻 Nasibi varsa böyle şeyler bahane.
Zambakzuzu Beyzakvrkk sizin dusuncenizle benim dusencem ayni olmaya bilir. Dedigim de gibi kisiden kisiye degisir bu !
beyazguvercinim33 Aysegulun_bebesi_29haziran çok erken bacım kese boş olabiliyor 9-10 haftaya kadar bekle acele etme
Nurhnm Beyzakvrkk sizin durumunuz bambaşka kanama varmış umarım şimdi bir sorununuz kalmamıştır. Haftada zaten kesenin görünmemesi normal ben onun için şaşırdım açıkçası 😌
Beyzakvrkk Nurhnm çok şükür 12-13. Haftalarda kesildi . Beta hcg değerine bakarakta yol izleyebiliyorlar. Betam 1010 falanken yapmadılar banada vajinal ultrason ama lekem gelmeye devam ediyordu. Hastanede önlem amaçlı yattım genede. Hiçbirşeyde vermiyorlar. Çünkü ne kse var ne bebek beta 4500-5000 e vurunca oluştu kesem. Vajinal ultrasonla gördüler keseyi , ardı kanama alanını. Hemen progestan şu bu tedaviye başladılar. Karından ultrasonda 8-9 haftada anca görebilindi kese ve bebek . Vajinal ultrason bizde hayat kurtarmış oldu düşüpe sebep değil asla . Anlatmak istediğim bu .
CansuCaner Aysegulun_bebesi_29haziran benim de sadece kese görünmüştü 5. Haftada. Hatta ilk bebeğim olduğu için bilmediğimden boş keseye bile deli gibi sevinmiştim. Doktor haftaya gel bebek gelecek mi yoksa dış gebelik mi bakalım dediğinde şok olmuştum. Haftasına öğrendik çok şükür yavrumuz oradaydı. Sana tavsiyem bol bol ceviz tüketmen özellikle bu hafta.
Mavilianne Aysegulun_bebesi_29haziran o hafta da sadece kese gözüküyor diye biliyorum bende ama.. Bence bekleyin çünkü kalp atışı için bile ben 8. Haftamı beklemiştim
Rumeysa52 Boşuna kafana takma canım doktorum banada aynısını söylemişti çünkü çok fazla sevinmiştim önce keseyi gördük 2,3 hafta sonra bebeği görmem gerek demişti kese içinde, o ihtimaller üzerine konuşmuştur hani
Nurhnm Beyzakvrkk benimde kanamam oldu 5. Haftalarda iki gece hastanede yattım kanama kitlesi vardı müdahale edilmese düşüğe sebep olacaktı Rabbim korudu. Doktorum yine de vajinal ultrason yapmadı..
Beyzakvrkk Nurhnm ben biraz kiloluyum karından asla ne kese ne kanama gözüküyordu. Mecburlar yani bakmak için . Normal gebelik mi dış gebelik mi boş gebelik mi . Kanamayı durdururlar ilaçla iğneyle ama sağlıksız mı sağlıklı mı olduğnu anlamaları gerekli diye düşünüyorum.