Akademisyenanne kyrdsvn rica ederim ne demek🥰 ben 12. Haftadan beri kullaniyorum. Cok hafif. Hic dokunmuyor. Memnun kalacaginiza eminim🌸
Cigdem30 Zeytur canim neden etkisi olmasinki ilaci ictikten sonra oruc tutmuoruz heralde arkasindan meyvedir birsylerdir illaki iciyoruz yiyoruz ayni yere gidyor hepsi 😊
Cigdem30 Zeytur ben suyla icemiorm geri ckiyor hic icememktense meyvesuyula iciyorum en azindan ilk kizimdada oyleydim bir sorun olmadi gayete guzeldi gelisimi
Zeytur Cigdem30 sağlıklı olsunlar da ben zorlanmaya da razıyım🙏🏻Bu arada doktorum bana Doğuma kadar bırakmak yok dedi 😔😂
Cigdem30 Zeytur oyle canim birkmamak lazim kan ve vitamin doguma kadar ve hatta dogumdan sonrada icilmesi lazim
LINDAMAY kyrdsvn solgar centel iron marka al. Hiçbir yan etkisi yok ve içimi çok kolay. En iyi hastane ve doktorlar bunu yazıyor hep
Zeytur Cigdem30 ben decavit dışında gynoferon da kullanıyorum ve Bebek aspirini ,sizin kullandığınız başka bir ilaç var mı?
Cigdem30 Zeytur omega 3 kulaniyordum bitti decavit kulaniorum suan geceleri de kan ilaci icip uyuyorum.
OzgeSrc kyrdsvn Bende nefret ediyorum 12. haftada vermisti doktorum migdemi bulandirdigi icin yutamiyordum kusuyordum. Yaklasik 2-2 bucuk ay kullanmadim. Sonra bebegin gelisimi 2 hafta geriye gidince kullanmak zorumda kaldim migden bulansada ihmal etme
Elifdddd kyrdsvn bana eczane çok az suyun içine 10 damla damlar iç dedi bende öyle ıcıyordum hıc tadı falan olmuyor oyle dene veya ekmege damlat
Aleyyynavefa Valla öğüre öğüre de olsa mecbur içiyorum hersey bebeklerimiz icin kuzum burnunu sık direk suyu kaktir yut ... kokusunu aldimi icmen daha zorlasir