Cigdem30 😊ilk doktorum kıza benziyor demişti bana,daha sonra 2’li test yapılırken başka bir doktor ben sormadan direk erkek bebeğin cinsiyeti dedi,bir hafta sonra sonuçlarımı göstermeye gittiğimde muayenede kendi doktorum da erkek dedi bu sefer 😊hatta mavi kıyafetler almaya başlayabilir siniz bile dedi ,kontrolüm Cumartesi günü bakalım bir değişiklik yoktur inşallah 😂