kyrdsvn kahvaltıdan yarım saat sonra falan alıyorum ,evet büyük olduğu için içerken biraz zorlanıyorum ama onun dışında hiçbir etkisi olmadı bende,yorumları hayretle okuyorum ,acaba mide bulantısı ile alakası olabilir mi ?çünkü ben 17.haftadayım daha hiç mide bulantım olmadı🤔