Alta kaçırma normal tabii. Hapşırınca, öksürünce, gülünce normalde de olabilen bir şey hamilelikte hele zaten normal kabul ediliyor ama ben kegel egzersizi yapıyorum. Annemde vardı benim altına kaçırma ondan duymuştum. Uzun zamandır yapıyordum zaten. Gebelikte çok daha önemli oluyor. Şimdi altıma kaçırma falan olmuyor çok şükür. Kaslarımı güçlendirdim💪🏼🤗 ayrıca normal doğum için de çok önemli.