Leyliiii Haribo42 Canım zaten bebek aşağı indiği için Doğum pozisyonuna geçtiği için öyle oluyor doğduktan sonra baskı olmayacağı için öyle bir sorun olmaz 😘😘
Fdm_nuur98 Betuel11 bn kndi kndime utaniyrdm kmseye dyemedm meğerse her hmilede oluyrmus oylmi güleyim hapsurayim kciriyrm 🙄🙄
Pnrvlkn Haribo42 benim de doğumda öyle oldu ilk 1 hafta altıma kaçırıyordum tuvalete gidiyordum ama daha donumu indirmeden ekıp gidiyordu küçük abdestim çok şükür artık yok gülerken bile gidiyordu valla bir ara hep öyle kalıcam sanıyordum 😁
Haribo42 Pnrvlkn ayy allah korusun valla cok zor bisi bugun kiafore gittim elbise giymistm gunluk pette takmamisim ayy nasil kotu oldm kokarmiki diye hemen eve gittimm 🤣
Serrameri @Haribo42 uyku sersemi suyum geldi sanmıştım 😂 kendimi tuvalete zor attım baktım su değil rahatlamıştım 😂
Haribo42 Serrameri meger sen ohooooo 🤣🤣 ay cocuklugm aklima geldi ben uyurgezerdim dolap cekmecelerine isiyodm klozet sanip😂😂😂😂😂