Esenn1 Benimde öyleydi 2 hafta geriden geliyordu. Çok üzülmüştüm bakamıyorum oğluma diye.. sonra her gün 2 muz, sabahları kaşar peynir yedim kuru yemiş tükettim , meyve , yoğurt yedim çok şükür şimdi haftasını yakaladı. Bence sende üzülme bunlardan tüket emin ol toparlar kendini ..