Esenn1 35 haftalık oldum. Bugün kontrolüm vardı. Eşimle gittik. En son 3 hafta önce gitmiştim bebeğim 1 hafta geriden gidiyordu doktorum önemli olmadığını ama iyi beslenmem gerektiğini söyledi. Kilosuda 1700 dü. Neyse bugün tekrar gittik fark 2 haftaya yükselmiş normalde tam 35 haftalığım ama ultrasonda 33 haftalık çıkıyor😔😔 kilosuda 2028 gr 35. Haftada en az 2400 gr olması gerekiyor dedi. Tabi benim moralim baya bi bozuldu😒😒 Çok iyi beslenmen gerekiyor ama bu genetik de olabilir sen kaç kilo doğdun dedi 2500 dedim. O zaman hemen kötü düşünmeyelim zayıf ama sağlıklı bebek de olabilir dedi. Nst ye gönderdi gittim yarım saat nst de kaldım kasılmalarım çıktı. Doktora sonucu gösterdim. Ufak ufak sancıların çıkmış dedi. Ben hissetmiyorum ama dedim düşük olduğu için hissetmezsin dedi. Erken doğum riski olabilirmiş. Takip etmemiz gerekiyor cuma günü tekrar gel dedi. O kadar moralim bozuldu ki ya erken doğum olursa😭😭 bebeğim daha çok küçük. Başına gelen var mı??birde kilo alması için neler yemeliyim? Dua edin ne olur erken doğum olmasın😢😢
Nil_19 Esenn1 burdan okuduğum kadarıyla muz, kaşar, ev yapımı yoğurt, kuruyemişler, sade maden suyu, süt, peynir gibi şeyler kilo yapıyormuş canım. 750 gr doğup yaşayan bebek bile var içini ferah tut stres yapma stres en büyük tehlike
Mervektk1126 Esenn1 benimde erken doğm olma ihtimalm var 35+4 oldum 2.5 kilo bebeğim idrarda protein çkntı tansiyonumda sıkntılı benmde cuma günü doğum olma ihtmli var doktorum 2 kilo bile olsa bize yeterli kilosu dedi korkma minik bebek dha çbk büyüyomş sağlığı iyi olsun önemli olan o
Twin_mother2 Esenn1 bnde 31. Haftada gittim ikizlerimn biri tamamen aşagı inmş nst de sancı falan cıkmadı ama Dr en gec 34 te alırız dedi 31. Haftada kiloları 1.5 tu bakalım yarın gidince bir haftada ne kadar almşlar
Elifdikel Esenn1 bende 33+4 günlüğüm 1 hfta önce doktora gittiğimde bebeğin karın çevresinin önceki hafaya göre gelişmediğini söyledi kilo alımı da çok yavaşlamış 1575 gramdı artık haftalık takip edecek yarın tekrar gidicem rabbim inşallah sağ sağlim yavrularımizi kucağimiza almamızı nasip eder
Esenn1 Nil_19 inanır mısın bu yazdıklarının hepsini yiyorum sabahları kahvaltımı çok iyi yapıyorum ama et balık çok yiyemiyorum balık yağı hapı kullanıyorum onun yerine ama bebeğime yaramamış zayıf kalmış benim korktuğum küveze girmesi 😢😢
Mirayemir Kesinlikle stres yaoma canim yediklerinden cok genetiklede alakali 27. Haftada 1300 grmdik 30da 1600 olmusuz sadece okadar dikkat ediyodumki yememe icmeme muzlar sutler maden sulari peynirler kasarlar ama bebek almayinca almiyo onemli olan bebeğinin gelisimini tamamlamasi dogduktan sonrada bi sekilde kilo alacak 2 kilo da az bi kilo degil kesinlikle moralini bozma haftanda erken degil en azindan 35lere gelebilmissin
Esenn1 Mirayemir Evet belki de genetikdir doktorun dediği gibi ama insanın ister istemez morali bozuluyor kuveze girmesini hiç istemiyorum stres de yaptım biraz belki de ondan oldu😔
Nil_19 Esenn1 Girmez inşallah canım. Benim bebeğimde kaldı 3 gün küvezde girse bile korkulacak gibi bişey değil sağlıklı olsunlarda
Mirayemir Esenn1 benimde oyle oldu canim cok iyi beslenmeme ragmen 3 haftada 300 gr almis sadece ve erken dogum riskim olabilir yinede yemeye devam ediyorum ama yapacak bisey yok 2bucuk olsa yeter bide ciger gelisimi tamamlanmis olursa zaten girmez kuveze
saka36 Bende aynı sıkıntıyı yaşamıştım canım. Bol bol kaşar peynir, muZ, kaymak bebeğime çok kilo aldırdı. Ama öyle kahvaltıda falan yemeyeceksin. Güzelce kahvaltını yapacaksın üstüne kalıp kalıp ısıra ısıra yiyeceksin peyniri muzu. Bal kaymak yiyeceksin her gün. İnan bebeğim doğmuştu hastanede tombik bebek diyordu hemşireler
Esenn1 Mervektk1126 inşallah canım sağlıklı olsun da belkide genetikdir sadece kuveze girmesinden korkuyorum
Mervektk1126 Esenn1 ciğeer geliştirici yapıyolar korkma bişey olmaz küveze girse bile bi gece kalır en fazla dedi doktor benmle beraber yatan bi arkadaş dha vardı onun doktoruda ona öle dedi ciğer geliştirci yaptık hiç korkma dedi onun bebeğinde gelişim geriliği varmış cuma doğum yapck oda
Aliyee2 Esenn1 ah canim tamamen ayni durumdayiz. 29. Haftada kanamayla gittim o gume kadar hersey normaldi kilo falan. Erken dogum riskin var dedi ve bebek kilo almamis cok az almis dedi. Sonra baska doktora gittim 1 haftaya yakin gerilik baslamis. Kan sulandirici ilac verdi ve aksamlari yarim saat yuruyus dedi. Havuc suyu sut incir ceviz tuketmen gerek dedi. Saglikli olsun zayiflik onemli degil diyorum ama fark acilir diyede cok korkuyorum. Hepimize sifa versin insallah Rabbim.
Esenn1 Aliyee2 Amin canım inşallah 🙏 Normalde bende bebek kilosuna çok takan biri değilim ama Yinede moralim bozuldu bakalım cuma günü gidicem tekrar gerekirse ilaca başlatırız dedi 🤷♀️
Esenn1 Mirayemir aynen benimde 3 haftada 300 gr almış neyse bakalım inşallah 2500 ü geçerse sorun olmaz bende öyle doğmuşum zaten
Mlkemrecre Esenn1 canm bende aynı durumdayım.. 33 haftadayım girdim..geç döllenmeden dolayı 2 hafta geriden geliyor..ancak doktor herşeyi normal o yüzden geriden saymıyoruz sadce minyon kızın olucak dedi..kilosu 2.22grm..sağlıklı olsunlarda kilosu çok önemi değil tabi bunu derken dikkt etmeyelim anlamında değil..ben muz kaşar ev yoğurtu sütü tüketiyorum..sabah ve öğle yemeğimi normal aynı şeklde yiyorum..hamur işlerin vs onları tüketmiyorum..benimde kasılma sertleşme bebeğin sürekli tokplanması alttan sancı gibi ağrı şikayetlerim vardı..o yüzfen geçen hafta muayane ye gitttim.. benimde hafiften sürekli gelen sancılarım çıktı doktorum yatış yada acilde ayakta tevadiyi sündür eğer bu sancılarını durdurmazsak sancıların artar Doğum erken olur dedi..acilde serum ve ilaçla tedavi gördüm tekrardan nsty girdim durmuştu doktor yine haftaya gel bakalım dedi Cuma günü gitcem inşAllah..Allah hayırlsıyla sağlıklı şeklde kucağımıza almayı nasip etsin ..içini ferah tut ve stres yapma canm
Sweetblonde88 Esenn1 korkmayın 35 haftalık bebeğe bişey olmaz Allahın izniyle. 24 29 ve 31 haftalık dogum yapanlar tanıyorum.
Minedemir15 Esenn1 muz kaşar süt badem ye cnm üzülme yengem bebeğini 1750 gram doğurdu şimdi maşallahı var
UraZka Esenn1 canım benim kızım 35 haftada kalmıştı ve ben 39+4 te doğurdum. 2400 46 cm. Lütfen üzme kendini. Hemen toparlıyorlar. Ve bence senin bebeğin devam edecek kilo almaya. Almasada dışarda kolay topluyor. Hiç sıkma canını. Herşey olacağına varıyor.
Esenn1 UraZka teşekkür ederim canım. Doktorum da aynısını söyledi zayıf doğsa bile doğunca çabuk kilo alıyorlar dedi. Bakalım herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelir inşallah🙏