Yksel26 ben de öğrendiğim anda bırakanlardanım ancak sizi çok iyi anlıyorum, bırakabilmek çok zor gerçekten. Bebeğin sağlıklı olup olmayacağını Allah bilir, sigara içip çok sağlıklı bebeği olanlar da var, içmediği halde maalesef olumsuzluk yaşayanlar da. Allah korusun olumsuz bir durumda kendimi suçlamamak için o riski almadım ve bıraktım. İnşallah siz de bırakabilirsiniz en kısa zamanda🙏