Arkadaslar burada bazi hanimlar sigarayi birakabildiklerini ya da hic icmediklerini falan soyluyorlar ama sigara icenlerin yaninda rahat durabiliyorlar "yaninda bir firt cektim" "yanimda iciliyor canim istemiyor" falan. Asil uzak durmaniz gereken konum pasif icicilik digerinden daha zararli. Milletin ictigini koklamak yerine kendim icerim daha iyi. Hic icmiyorsaniz az da iciyorsanix uzak durun kimseyi yaninizda icirmeyin.