Zerro valla içebiliyorsanız ne diyebilirim ki. O masum bir bebek. Ve bunu haketmiyor. Söylediklerimin aynısı sizin için de geçerli. Saygı duyulacak bir konu olsa zaten
duyardım. Ama burada bir suçu olmamasına rağmen duman soluyam bir melek söz konusu. Ki anne babalar bırakmadıkça çocuk hayayı boyunca sigara içinde büyüyüp, erken yaşta o da bu bağımlılığa tutulacak ne yazık ki. Bu sadece anneler için değil, babalar için de geçerli. Çocugunu seven kişi ona duman solutmaz