Yksel26 benim doktorum sigarasizligin yarattığı stres günde bir iki sigaradan daha zararlı demişti. Günde 3 tane içebilirsin ama yine de direnmeye çalış dedi. Ilk birkaç gün günde 3 tane ile sinirladim. Şimdi hiç içmiyorum. Ama mide bulantılarımdan değil,deli gibi kusuyorum ama midemi sigara bozmuyor. Inat ettiğimden içmiyorum,yapabilirsin aslında inan zor değilmiş hatta nefes alışların değiştiği an ne kadar doğru karar olduğunu bile anlıyorsun. Sigara içmek istediğin anlar aslında genel anlardır hep, düşündüğün an evdeysen balkona çık,duşa gir,kitap ac oku yerine koyacak bir şey bulman lazim