Yksel26 onun küçücük bir alanı var tertemiz yani oluşmaya çalışan ciğerleri.. Sen onu zehirliyorsun.. Belki de doğunca astım bronşit gibi hastalıklarla boğuşacak doğduğunda sıkıntı çıkmayacak ilerleyen yaşlarında olacak? Vebalini alabilecekmisin? Kınamıyorum sadece düşünüp üzülmeni vicdan azabı çekmeni istiyorum. Belki bu sayede bırakırsın.
Düşünsene havasız bir odadasın küçücük bir alan dışardan inanılmaz kötü bir duman sarıyor içeriyi.. Sen dayanabilirmisin? Yangın dumanında bile duramıyoruz durabilirmisin? O havayı soluyunca ciğerlerin ne hale gelir?
Sen annesin, en iyisini en güzelini onun için yapmalısın. Elin ağzın boş durmasın. Kendine elde yapacağın uğraşlar edin. ağzındada en pratiği sakız olsun sevdiğin meyvelilerden.. Ama sigara içme. Ben çok üzülüyorum sigara içen hamilelere, bebeklere. Ne ben ne eşim kullanmıyoruz ama yanımda içilince nefes alamıyorum. O kadar kötü bir koku duman ki.. Allah yardımcın olsun ama her şey senin elinde sinirin bebeğnin sağlığından önemli değildir bence aşabilir bırakabilirsin