Bajsjahshahja canım bende 16. haftamın sonlarına doğru hissetmiştim ilk olarak. 18. haftadan sonrada hergün hissetmeye başlamıştım. Şuan iki gün sonra 21. haftada olacağız ve hareketlerini takip edecek kadar hareketli çok şükür ☺ Sen daha 10. haftandasın. O haftalarda bende hissediyor gibi oluyordum ama şimdi anlıyorum onlar bebek hareketi değilmiş ☺💕 Sende gerçekten hissetmeye başladığında farkı anlayacaksın canım ☺💕💕