zaten kızlar ultrasonda da görüyosunuzdur hareketini biz 8 haftalıkken gördük tam bakıyoruz elini kolunu bacaklarını nasıl oynatıyodu resmen dans ediyodu öyle şaşırdık ki doktor bile dedi hiperaktif olcak diye eşimde öyle dedim ona benzeyecek ama daha cinsiyeti çğrenemedik em son 12 .haftada gittim 16 haftaya geldim önümüzdeki hafta gitces inşallah görmeye bende çok merak ediyorum ama önce sağlığını sağlıklı olsunda inşallah benim ve cümlemizin evlatları inşallah yarabbim