19+5 te hissetmeye basladım daha cok erken l sizin gibiyken bende hissettigimi dusunuyordum dr bagırsak hareketleri oldugunu 19da once hissetmenin zor oldugunu demisti gelisim tamamlandıktan sonra tam hissediliyor ve inannın o his bambaska insallah gorceksiniz.