Cansump90 Gozdeakan onu hic bilemeyiz annesi bebegine bağlı insallah saglikli sihhatli zamaninda gelsin kuzucuk 🥰
merveorhan 7+0 olduk :) benim de birkaç gündür bulantılarım coğaldı. Sürekli yatma isteği oluyor cok yorgun hissediyorum bir de ayaklarım üşüyor baya
Mrvelis 7+6 bizimde cok fazla bulanti var doktor kontorolu sadece bi kere oldum bikerede kan aldilar ama sonuclar icin dha aramadilar 1 hafta sonra ikinci kontrol olucak ilac felan hic bisey kullanmiorum ama cok fazla bulanti var soda iyi geliyo diyolar mide bulantisina doktora sormadim ama bi bilginiz varmi cocuga zararli olur mu ( soda dedigimde hafif asitli su almanyada selter diye geciyo belki bilenler vardir )
busrabusraaa Deletedmom2224 bende aynen anlattığın gibiyim vala canım tıpa tıp belirtilerimiz aynıymış cnm
Htc_tmr Merhaba, 7 haftaliyim bnde mide bulantısı, halsizlik, uyku hali var. İlk başlarda normal o zmn çünkü hepimiz aynı şeyleri yaşıyormusuz
Sevalylmz Gozdeakan merhabalar benimde 1 mart dogumum ama zor bir hamilelik geciriyorum 10 hafta 4 günlük olduk mide bunaltisi halsizlik ve kolumu oynakcak halim yok nasil gececk bakalim bu durumlar
Nunosevo Kızlar biz de bugün 7+ 1 günlük olduk ama bugün ara ara sürekli kasık ağrım var gibi bi baskı hissediyorum anlamadım arefe günü kalp atışlarını duymaya gidiceğm bilemedim normal mi bu ağrı şuan . Bir de bana mı öyle geliyor bilmiyorum vajinam şiş gibi dolgun gibi göğüslerimiz de oluyor ya siz de de var mı öyle durumlar
iremgorlensnsnsn Nunosevo Benim de kasıklarım çok acıyo ve batıyor doktorumun dediğine göre yerleşme acısıymış bebek yerleşirken öyle acılar olabiliyormuş
GulinMert Nunosevo evet çok normal rahim büyüyor bebek yerleşiyor bu yüzden bunların olması normalmiş
Emireelif Kizlar bişey sorucam ben şuan 9+6 yım bende mi Mart'ta doğum yapicam 😐acaba kesin oylemi olucak?
Aycan16 bende 8+4 mide bulantisi halsizlik istahsizlik devam ediyor ara ara kasik agrim oluyor eee tabi bide kahverengi lekelenmelerim oluyor progestan kullaniyorum oda beni maf ediyor. her hafta doktora gidiyorum 2 tane kurtaj yasadim onceden o yuzden sık sık kontrole gidiyorum Rabbim sag salim kucaklarimiza almayi nasip etsin insallah
Mebos ezoterik aynı haftadayız seninle gün bile aynı aynı durum halsizlik uyku hali bel ağrısı kasık ağrısı geçmek bilmiyor martın sonu gibi olcak bizim ufaklıklar 🙈🙈🤣🤣
11bsb Gozdeakan 7+2 💕 gün de 5 hatta 6 kusma ile geldim bu zamana. Hatta henüz 3 haftalıkken çok kusuyorum ben hastayım diye hastaneye gidip orada öğrendim hamile olduğumu. Dün zofer yazdı doktorum son çare. Şu an galiba iyiyim. Hâlâ inanamasamda sabahtan beri hiç kusmadım. Buna şükür ❤