9+2🌿🥰 iştahım yok kilo veriyorum sanırım, kendimi hamile gibi hissedemiyorum hiç 🤔 doktora iki hafta önce gittik kalp atışı için şimdi nasipse bayram sonrası gideceğiz. Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize. Çalıştığım için kendimi dinlemeye vaktim olmuyor şakın kendinizi dinlemeyin, olumlu düşünün, midem bulanınca saçmalama ya kalk su iç biraz hava al bu sen değilsin hop kendine gel falan diye kızıyorum kendime 🤭 işe yarıyor kafayı farklı şeylere yormak. Allah’a emanet olun👋