MelekEzgi ben de sancimi evde çekip hastaneye o şekilde gitmek istiyorum. Ama mesela sürekli, bebeğin beklemekten suyu azalmış, yok kakasını yemiş, yok kalp atışı düşmüş vb. Gibi şeyler okuyoruz. Avrupada amerikada millet evde beklerken bunlar olmuyor mu arkadaş. Bi bizde mi oluyor anlamıyorum :)