Zulubik 😂😂 çünkü doğum yüzyıllardır tüm memeliler için oldukça olağan bir olay. Türkiye’de niye bu kadar abartılıyor anlam veremiyorum gerçekten. Tabi ki evde doğuralım, doktor yüzü görmeyelim diyemeyiz doğum olağan olduğu kadar riskli de bazı durumlarda ama doğumların çok çok büyük bir kısmı sağlıklı gerçekleşiyor. Neyini bu kadar abartıyoruz, niye bu kadar strese giriliyor bilemedim. Nasıl olsa içimizde kalmayacak bu çocuk elbet çıkacak kendi isteğiyle ya da dışardan bir destekle 😂😂