Dilekk123 Dilekk123 aminn inşallah sizin doğum olmadı demekki daha geçen yazıcaktım size ama bikaç gün daha bekliyim dedim
Dilekk123 Prensesannesi94 amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Evet daha var ama zaman o kadar çabuk geçiyo ki insan anlamıyo bu kadar zaman nasıl geçti hiç anlamadım
Prensesannesi94 Dilekk123 bende oyle hele o ayrintilu uktrasondan sonra nasimdana sagi kaynar sular dokuldu resmen
Dilekk123 Prensesannesi94 evet bizde çok kötü olduk hayırlısı artık ne diyelim inşallah sonu selamet olsun bebişlerimiz sağlıkla gelsin
Dilekk123 Prensesannesi94 aa çok sevindimm Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı sağlıklı mutlu ömrü olsun prensesin 🤗 darısı bizlerin başına 🙏🏻