Kızlar merhabaa ben 38.haftalik hamileyim gebelik sekeri oldugun icin 2gunde bir konrole gidiyorum cnki bebek yavastan etkilenmeye basliyor sekerden oyuzden iri bir bebek dun doktora gttimde doktor beni detayli ultrasona yolladi orda bsey ckmadi sadece iri bir bebek 41 haftayla uyumlu felan dediler neyse doktorum birde perinatoloji bolumune yolladi beni o baksin birde bebegi ne zaman almamis gerekdigini soyledi ultrasona aldı beni bane taramalarimin yapip yapmadini sordu bende yaptrdim çok sukur bisey cikmadi dedim baana bebegimin burun kokunun basik oldu gunu syledi yani down sendromu olabilcegini sonradanda belki burnunun yapisindan dir belkide yatisindandir dedi bana kızlar boyle sizinde basiniza gelen oldumu neden buzamana kadar kimse bsey demedide okdr doktora gittik simdi boyle bisey cikti anlamadm Persembe gunude sezaryen olacagim inşalllah