Prensesannesi94 Dilekk123 cok saolun iyiyiz ama bebisde biraz beslenme sıkıntısı olduğu için yenidogan yogun bakimda Rabbime cok şükür bugunlerde gecer insallah
Dilekk123 Prensesannesi94 yaa inşallah sıkıntısı geçer hemen dua ederim sizin için sıkmayın canınızı 9 ay nasıl geçti bu günlerde geçer Allahın izniyle
Dilekk123 Emrenisanur ederim tabiki inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın bebeğinizi. Doğum yaptıktan sonra yazarsanız çok sevinirim
Dilekk123 Emrenisanur çok şükür çok sevindim sizin adınıza Allah analı babalı büyütsün sağlıklı mutlu ömrü olsun bebeğinizin