Mevr Asrinayaz inşallah 😬 benimki erken gösterdi umarım sen de hemencik öğrenirsin insan çok merak ediyor gerçekten 😄
Btln 13+1 😍 cinsiyet merak konusu bizde de. Bugün gideceğim doktora belli olur mu acaba. İkili testin sonucunda hcg degerinden cıkıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum Kan sonucu alacağım 🤷🏻♀️ Var mı bilgisi olan
Mevr Btln 12+5 te öğrendim ben cinsiyetini o biraz bebeğin duruşu ve doktorun yorumlamasıyla alakalı bana herkes nasıl o kadar erken öğrendin kızı diyip duruyor 😄 inşallah öğrenirsin sen de bu gidişinde 🤗
gulcan1221 Bsr-shn123 17 haftalık 110 gr boy 20 cm olmuş patatesim benim kısmetse ocağın ilk haftası doğum 🐣.
Btln Bsr-shn123 bence de ama doktor 10.haftadan itibaren erkeğe benziyor diyor 😳 sonradan değişir mi acaba, sağlıklı olsun da ikisi de olur bize ama merak ediyor insan ismini belirlemek istiyor.
kertenkeleannesi Bsr-shn123 15+2de 120gramdı cuma tekrar kontrolüm var bilemiyorum zaten kaç olması gerekiyo onuda bilemiyorum ki bu doktoruma sinirlencem az kaldı😡
Tazeanne0134 Sedolii aramızda 2 gün var bende 15+1haftalık hamileyim bende bilmiyorum kilosunu ama perşembe günü gidecem hastaneye büyük ihtimalle söyler cinsiyetini
Osmaninsultani Bende 13+4 deyim 11 haftada ikili taramada kıza benzetti doktorumuz 🤗 bayram sonu kontrolümüz var kesinleşir dedi sabırsızlıkla bekliyoruz 😍 tahmini Doğum Şubat ayının ilk haftası görünüyor hayırlısı olsun sağlıkla doğsunlarda 🥰
Mevr Osmaninsultani benim de bugün 13+4 🤗 geçen hafta 12+5 te öğrendim cinsiyetini inşallah sen de hemencik öğrenirsin 😬