Meltemkskn insallah canımm. Valla ben 2. Olmasina ramen cok heycanliyim. Yani hamilelik cok baska guzel, dogum ayri guzel. Her anin tadini cikarmak laZım 🙏🏼 Kucağına alana kadar inanamıyo insan kendi çocuğu olduğuna. Aylarca bakıp bakıp benim mi demiştim yanii 🥰