Bushuz Tgba5656_ ben 12 haftalikken doktorum kiz gibi dedi gecen hafta kesin kiz dedi hatta pıtısını bile gosterdi
Tlysfk Yarın 12.haftama giriyorum randevum da var ikili yaram testi için☺️ Ama cinsiyeti kilosu hakkında bir bilgim yok😁
Mevr Asrinayaz inşallah 😬 benimki erken gösterdi umarım sen de hemencik öğrenirsin insan çok merak ediyor gerçekten 😄
Tuba-25 13+1 deyim bende cinsiyet belli değil daha. Sizlerin de kasık agrıları olıyor mu bazı günler cok oluyor benim
Tazeanne0134 Tuba-25 inan bende 15 haftalık hamileyim hâlâ bende de var o korku olur yani hep olur 4.ayım bitecek 2 hafta sonra düşün yani
kyrdsvn Bende 11+1 haftalık 🤗 Bugün kontrolümüz vardı doktorum erkek gibi dedi 😍 Folik asit kullanmayı bıraktırdı
Sedolii Bsr-shn123 heyoooo bizde ocak annesiyiz🥰🥰 15+3 olduk bizde ama kilosunu bilmiyorum bayramdan sonra gidicez kurabiyemi görmeye ve tabi cinsiyetini öğrenmeye 🙈🙈❤️
Tazeanne0134 Sedolii aramızda 2 gün var bende 15+1haftalık hamileyim bende bilmiyorum kilosunu ama perşembe günü gidecem hastaneye büyük ihtimalle söyler cinsiyetini