Zeynepkbsk tubasd 2 hafta once bağlanmıştım sanci çıkmadı ama o zaman böyle ağrılarım yoktu yarin kontrolde belli olur sanırım o
Yyf Son 25 günüm.3 gün önce nst de sancı çıkmadı tahmmini doğum 30 agustos dedi doktor ama hiç sancım falan yok.zafer gbi gelecek galiba oğlum😃
Gulchirai tubasd 2 defa gırdım 2.de sancı çıktı yatışını yapalım dedi Dr. Ben hiç bşi hıssetmyordum evde beklıcem dedım ztn hiç bşiym hazr dgldı :/ çantam fln seçim senın dedı şimdi evdeyim sancıları hssetmeye başladım ağrılar uykuszluklar , ya sen de ?
tubasd Gulchirai simdi hazirladinmi cantani benim esyalar hazir ama cantaya koymadim daha koysam kenarda dursa iyi olur sanirim.bende perşembe günü gidicem bakalim dr ne dicek kesin gün vericekmi nst girmedim daha bu sefer girerim diye düşünüyorum
Aysedgrlikrkmz tubasd amin inşaallah hepimiz sağ salim hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaallah 🙏🏼🥰 İzmir’de 🥵
Kbr18 Tugcetekin benimde son 39 bugun kontrol vardı bebeğim hala dönmemiz doktor bi sıkıntı olmadığını söyledi
Min_nak tubasd evet isimli tulumumuz bitti şekerler bitti şimdi de elimde kapı süsü var.. Hem oyalanıyorum hem de hoşuma gidiyor uğraşıp kendim yapmak..
Gulchirai tubasd hazırladım canım 🙃 pet fln alsam tam olur inşallah hayırlısı canım doktor guzel haberler verır ☺️
Pinar9001 tubasd Doğumu konuşmamıştık ama bebeğim Doğum pozisyonundaydı bayadır.🙏🏻Normale engel olacak bir şey görünmüyor demişti çatı muayenesi yapacak bakalım.
Nazli_Nayir1631 DuyguDuman Benim de 34 :) hayırlısıyla alalım kucaklarımıza inşallah yavrularımızı. Belli mi doğumun nasıl olacağı? Benim sezeryan 2. Olduğu için
tubasd Pinar9001 cati muayenesi kacinci haftada oluyor acaba bi anda hadi gel muayene edelim derse 😀 insanin kendini pskolojik olarak bi hazirlamasi lazim sanki önceden