Nazli_Nayir1631 DuyguDuman Benim de 34 :) hayırlısıyla alalım kucaklarımıza inşallah yavrularımızı. Belli mi doğumun nasıl olacağı? Benim sezeryan 2. Olduğu için
tubasd Pinar9001 cati muayenesi kacinci haftada oluyor acaba bi anda hadi gel muayene edelim derse 😀 insanin kendini pskolojik olarak bi hazirlamasi lazim sanki önceden
Pinar9001 tubasd hiç bilmiyorum herkes farklı zamanlarda yapıyor bazıları yapmıyor.Bana 37 demişti diye hatırlıyorum 🙈Yarın belli olucak.Ama korkmuyorum ben içselleştirip kafamda kurmuyorum.Zihnini korkularla kaplama olumlama yap 😇🌸
tubasd Pinar9001 evet pskolojinin çok önemi var aslında nasıl sartlarsak beynimizi öyle olur da iste ister istemez bi gerginligi var bende hayirlisi artik😊
Gulchirai tubasd hazırladım canım 🙃 pet fln alsam tam olur inşallah hayırlısı canım doktor guzel haberler verır ☺️
tubasd Gulchirai benimde pet terlik vs eksik onlarida hallettimmi biter inşaallah kac takim koydun çocuk için? amin canim inşaallah 😍🌸
ftmhmt_6 tubasd son 29 bizim de.Sezeryan tarihi 4 Eylül çok şükür valizimiz kıyafetlerimiz hazır.çikolota lokum kaldı eksik olarak.Çok ağırlaştım artık sancılarım kasılmalarım oluyor